lørdag 24. september 2011

Mi casa

I går flyttet jeg inn i det som blir mitt hjem de neste fem månedene. Rommet ligger på et gjestehus i idylliske og rolige omgivelser rett utenfor sentrum og ikke langt fra kontoret vårt. Jeg har eget bad, rom (med aircondition!) og til og med et eget, stort kjøkken. Og ikke minst, jeg bor hos verdens søteste familie. Da jeg kom med flyttelasset mitt (kan man egentlig kalle det flyttelass når det består av en ryggsekk?) var den eldste dama i familien svært nyskjerrig på meg og mitt. Hun kom inn på rommet, satte seg ned, kikket på tingene mine, skravlet i vei og så helt uanfektet ut over at jeg ikke forsto et ord. Her kommer en bildebonanza av min lille hule:

Dusj/do/vask - alt i ett!

Jeg har tv! Med thai-dubbede kanaler.

Gangen mellom rommet og kjøkkenet tilhører familen jeg bor hos

Jeg fikk bord og stoler hos verdens søteste, gamle mann...

... og jeg har kjøleskap og gasskomfyr.

Thumbs up!

Det er maks trivsel på få kvadratmeter!

1 kommentar:

  1. Ser vældig koselig ut snuppa. Ingenting som sitt eget lille krypinn når man skal førdøye mangt og meget. :)
    Stor klæm!

    SvarSlett